Administrativ receptionist

Vi söker en initiativtagande administrativ receptionist med start i slutet av januari. Hos oss sitter du ett stenkast från Liljeholmen med mycket goda kommunikationer, lunchrestauranger och butiker. Våra lokaler är moderna, ljusa och har vacker utsikt över vattnet.

PE är en engagerad arbetsgivare som erbjuder en mängd utvecklingsmöjligheter. Vi är bland annat stolta över att ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen.  

Om tjänsten
Tjänsten är en heltidstjänst med tillträde från 21 januari 2019. Arbetstiderna är förlagda på vardagar mellan klockan 8:00-17:00. Du kommer att vara placerad på vårt kontor på Årstaängsvägen 11 i Marievik/Liljeholmen.

I huvudsak kommer du att sitta i reception, ta emot gäster, hålla ordning i konferensrum, kök och kontorsytor, ta emot bud samt ansvara för kundluncher. Det förekommer även övriga administrativa arbetsuppgifter såsom posthantering och beställning av kontorsmaterial.

Du som söker
Vi söker dig som har en gymnasial utbildning, är utåtriktad, serviceminded, noggrann och har en förmåga att se vad som behöver göras. Du har mycket goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift, god datorvana samt behärskar MS Office och engelska.  Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.

Välkommen med din ansökan
Sista dag för ansökan är den 28 december, urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta Pia Hedwall.

Ansökan

Ladda upp CV (Word eller PDF)

Ladda upp personligt brev (Word eller PDF)